nuffnang

DARI PANTAI BARAT KE PANTAI TIMUR

10.11.2009 Sebentar lagi aku, suami dan adam akan memulakan perjalanan ke negeri Kedah Darul Aman. Perjalanan ini bagi menjemput kakak yang telah selesai pengajian selama 5 tahunnya di SM Sultan Abdul Halim a.k.a Jenan. Bang Ngah dan Alin masih lagi di Temerloh.
Kami telah merancang untuk mengatur perjalanan dari Kedah ke Pantai Timur melalui Lebuhraya Gerik. Kami telah study route yg bakal digunakan atas nasihat kawan-kawan dan terutamanya Pak Google yang banyak membantun ku. So, dari segi fizikal dan mentalnya kami telah bersedia namun apa yang bakal berlaku di sepanjang perjalanan hanya Allah sahaja yang maha mengetahui.
Kami berdoa agar Allah akan melindungi kami disepanjang Perjalanan ini dari segala mara bahaya dan mala petaka. kami juga bercadang untuk menginap di Tasik Banding sebelum meneruskan perjalanan ke rumah sahabat di Pasir Putih Kelantan.
segala pengalaman di sepanjang perjalanan ini akan kami kongsi di sini bagi memudahkan orang lain untuk mengikut jejak kami, Insyaallah......... Kedah, Here we come!!!!!

No comments:

Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails