nuffnang

Musim cuti sekolah!

Cuti sekolah bagi penggal pertama tahun 2011 telah tiba, bermula dari 12hb Mac hingga 20hb mac 2011. Sebagaimana pada masa-masa yang lalu, kami akan membawa anak-anak menjelajah ke tempat-tempat yang menarik semasacuti sekolah. Percutian kali ini telah dirancang sejak bulan juali tahun lalu tanpa mengetahui ianya adalah musim cuti sekolah. Alhamdulillah tarikh yang dipilih bertembung denga musim cuti sekolah!!. Kali ini kami pergi ke Langkawi. Walaupun Langkawi merupakan destinasi yang telah dikunjungi berulang kali tetapi destinasi ini masih tidak menjemukan. Ianya mempunyai tarikan tersendiri yang menggamit penggunjung.

Pada percutian yang lalu kami banyak menghabiskan masa di pulau-pulau, kali ini banyak masa dihabiskan disekitar pekan Kuah dan kawasan disekitar Pantai Cenang.



Pada sebelah pagi, kunjungan ke kawasan gunung macincang masih menarik perhatian.Menaiki kereta kabel ke gunung masih mencabar keyakinan dan keberanian! Kami juga menikmati beberapa aktiviti di sekitar kawasan ini terutama "flying fox" yang dulunya tidak ada.




Bergambar di dataran helang merupakan salah satu agenda kami pada sebelah petang kerana sebelum ini replika helang itu hanya di perhatikan dari jauh.




No comments:

Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails