nuffnang

Masih Ziarah raya





Hari minggu lepas, saya dan sepasang anak berziarah ke Janda Baik, Pahang. Janda Baik sekarang ni dah amat jauh berubah dari segi cuaca, pendudukserta taraf kehidupan. Saya mula datang ke sana pada lewat tahun 70an. Cuaca, pada waktu tu amat sejuk dan nyaman. Masa tu masih sekolah lagi. Saya ada eluarga angkat disana dan masih salin menziarahi sehingga kini.

Anak-anak saya amat enoy dengan sungai disana. Kalau boleh setiap minggu mereka ajak pergi. Sekarang ni banyak tempat-tempat penginapan yang telah di bangunkan untuk para pengunjung. Pada hari minggu dah crowded pulak!!

Awal cuti sekolah nanti, cucu pertama mak angkat saya akan berkhawin. Insyallah kami akan cuba datang awal sehari !!

No comments:

Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails