nuffnang

Ke Kedah lagi!!



Selepas dua minggu saya kekedah lagi untuk memantau anak lelaki saya yang akan meghadapi peperiksaan akhir tahun. Disamping itu dapat memberi perangsang dan sokongan moral kepada kakak yang akan menghadapi SPM pada 17 November nanti.

Petang tadi saya perg kepasaraya Aneka kat pekan Jitra untuk membeli barangan keperluan untuk kakak. Saya membeli sebotol air mineral SPRITZER 1500ml. Harga yang di tampal pada botol tersebut adalah RM1.20. Bila saya mentemak resit bayaran harga yang di cetak adala RM2.20. saya mengutarakan perkara ni kepada juruwang dan dia memeriksanya semula dan memaklumkan sistem beliau merekodkan harganya adalah RM2-20 dan harga yang ditampal itu adalah silap. Teringat saya situasi yang dialami ole saudara mazidul di http://mazidulakmal.blogspot.com/2009/10/periksa-bil-jika-ke-giant-kota.html saya memnta penjelasan dari pihak customer service. Wanita yang bertugas itu menyatakan bahawa itu adalah kesilapan pekerja bangla yang meg"tag" tanda harga. Saya insist harga yang di tampal dan lebihan bayaran perlu dikembalikan. Wanita itu meminta pekerja bangla tu memulangkan kepada saya RM1 dari poketnya sendiri dan tiada permohonan maaf. Berapa ramai org jitra yang telah mendapat maklumat yang salah tentang harga barang di ANEKA ??

No comments:

Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails