nuffnang

Hari Bahagia.



Minggu lepas, sepupu saya melangsungkan perkhawinan. Majlis di rumah pengantin perempuan di buat di Taman Seri Rampai KL. Minggu ini, 6hb February majlis menyambut menantu di adakan dirumah pengantin lelaki di Batu Berendam, Melaka. Kami mengambil kesempatan cuti hujung minggu untuk meraikan majlis bahagia mereka.




Kami hanya sampai di rumah pengantin dalam pukul 3.30 petang dan pada waktu itu ramai tetamu mula meninggalkan majlis. Sekumpulan "superbikes rider" menjadi tumpuan para tetamu.




Di melaka, kami menginap di Seri Malaysia n Ghafur kerana menyelaraskan tempahan last minute kami. (En Ghafur adalah kenalan lama semasa beliau bertugas di Bdr Seri Putra, Bangi, yang kini bertugas dengan Hotel Seri Malaysia Melaka)


Hotel ini amat selesa untuk kami dan kini mereka menyediakan "live musik" kat lobby dari tiupan saksapon secara solo. Disamping ittu, kemudahan Wi Fi juga disediakan tetapi tidak dapat di nikmati dari bilik penginapan. Surfing area hanya di kawasan lobby sahaja. Seperti biasa, anak-anak akan berendam di kolam mandi.



Cadangan untuk makan makanan laut kat upulau duyung tak kesampaian, jadi hanya makan kat gerai biasa jelah!! tapi ok juga, licin semua makanan!!

No comments:

Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails