nuffnang

Hadiah Terbaik Ulangtahun Perkahwinan ke 20

                       Sewaktu kami berkahwin dahulu (20 tahun yang lalu) kami tidak pergi ke mana-mana untuk ber"honeymoon". Banyak faktor yang menyebabkan ini terjadi, antaranya kami kekurangan fulus dan juga kekangan kerja. Aku tidak pernah menyesalinya tetapi aku selalu berangan-angan untuk menaiki cruise membelah lautan di ulangtahun ke 25 perkahwinan kami nanti...Ceh, tinggi sungguh angan2 ku ini, tapi berangan tak apakan sebab tak kena bayar. Tapi apabila mengenagkan suami aku yang mudah mabuk laut rasanya aku terpaksa padamkan angan2 tersebut.
                       Baru-baru ini sempena ulangtahun ke 20 ini, aku telah mendapat hadiah yang terbaik. Tiada kata-kata yang sesuai untuk mengambarkan betapa indahnya dan gembiranya aku menerimanya. Allah memberi peluang untuk kami berhoneymoon ke Kota Madinah dan Mekah untuk menunaikan umrah. 11 hari yang cukup bermakna kami habiskan bersama-sama dalam suasana gembira dan kasih mengasihi yang melimpah ruah. setiap hari kami isi dengan ibadah bersama jutaan manusia  di sana.
                      Semoga Allah beri kami kesempatan utk menyambut ulangtahun perkahwinan kami di tahun-tahun yang akan datang untuk berhoneymoon ke sana lagi. Amin

No comments:

Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails